Monday, February 11, 2013

Advance Joint Health Tablet


Formula yang dirumus khas untuk menyokong kesihatan sendi berpanjangan. Shaklee Advance Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.

Dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

 Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi :

·         Ekstrak Unique Boswellia aktif dengan paten tertunda

·         Ekstrak Jagung

·         Nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C

untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.

Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Kenapa Advance Joint Health Tablet ?
 
·        Ekstrak Boswellia adalah ekstrak dari pokok Boswellia serrate yang tumbuh subur di India yang telah digunakan dalam perubatan Ayurveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya.Ia mengandungi bahan aktif yang memberikan banyak kebaikan kepada sendi kerana bahan ini bertindak sebagai ejen anti inflamasi dengan kehadiran Asid Boswellic yang berfungsi sebagai anti radang semulajadi yang berfungsi menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang boleh menyebabkan ketidakselesaan sendi.Kebaikan ialah dapat mencegah kerosakan tulang rawan dan sendi, mengurangkan sel imun yang menyebabkan keradangan, meningkatkan bekalan darah ke sendi dengan cecair synovial, struktur menjadi licin dan mudah untuk bergerak. 

·        Ekstrak Jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lender bagi melincirkan sendi. Glukosamina juga ditemui dalam tendon dan ligamen. Namun semakin tubuh menua, jumlah glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh semakin merosot. Banyak kajian menunjukkan yang suplemen ekstrak jagung dapat menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksibel serta menyumbang kepada kesihatan sendi untuk jangkamasa yang panjang. 

·        Nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan pada struktur sendi.

 Siapa yang memerlukan Advance Joint Health Tablet ? 

·         Lelaki atau wanita yang aktif dan lasak yang ingin mengekalkan kesihatan sendi.

·        Ibu bapa kita yang telah tua yang mana telah mengalami penyusutan tulang rawan.

·       Wanita selepas bersalin yang sememangnya kekurangan kalsium semasa tempoh kehamilan.

·       Golongan Obesiti

·        Orang yang aktif bersukan lasak

·        Orang yang kerjanya selalu mengangkat barang berat



  • Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan HARGA ISTIMEWA  dan info lanjut di 019-6654409 atau add FB saya Nordiana Jamil atau LIKE Fanpage saya D'Lembayung Qaseh Health & Beauty. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan.Konsultasi Percuma selepas pembelian hanya untuk customer D’Lembayung Qaseh Health & Beauty.
* Testimoni ini adalah pengalaman pelanggan dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.Sila konsult dengan pengedar anda terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...