Wednesday, February 13, 2013

Energizing Soy Protein (ESP) – Vanilla

Energizing Soy Protein (ESP) – Vanilla
850 gm / 30 servings (sajian)

Energizing Soy Protein adalah produk Shaklee yang membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi. ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.


  • Tumbuhan berprotein yang berkualiti tinggi dengan kandungan 14 gram protein soya sihat dan 500 mg kalsium bagi setiap hidangan.
  • Membantu mengekalkan kepejalan otot
  • Glisemik rendah yang dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal
  • Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat bagi lelaki.
  • Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan tenaga yang konsisten
  • Protein soya mengurangkan kolestrol
  • Mengandungi 5 Vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian membuktikan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormone semasa tempoh putus haid
  • Protein soya bukan GMO ini dihasilkan dibawah satu program yang di gelar Identity Preservation Program (IPP), dimana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.


Nutrition Facts
850 gm / 30 servings (sajian)
Each Serving contains

% Daily Value
Calories
110

Total Fat
1 g
2%**
Protein (as soy protein isolate)
14 g
28%**
Calcium
500 mg
50%**
Thiamin (as thiamine mononitrate)
2 mg
133%
Riboflavin
2 mg
118%
**Percent Daily Values based on 2,000 calorie diet

Perbezaan Energizing Soy Protein Shaklee
  • Protein soya Shaklee telah terbukti secara klinikal dapat membantu mengekalkan tenaga selama berjam-jam.
  • Air digunakan untuk mencuci bagi mengekalkan bahan penting seperti isoflavones, genistein dan daidzein serta menyediakan anda dengan kebaikan keseluruhan soya.
  • Non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) protein berasaskan tumbuhan yang memastikan kacang soya Shaklee bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik.
Tahukah Anda?

Indeks glisemik menetapkan tahap karbohidrat berdasarkan kesannya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang cepat dicernakan mempunyai tahap gula dalam darah yang tinggi manakala tahap glisemik indeksnyang rendah melepaskan gula ke dalam sistem secara perlahan. Mengekalkan tahap gula dalam darah yang rendah amat penting bagi mengurangkan berat badan dan kesihatan dalam jangka masa panjang.

Indeks Glisemik Rendah = Kurang daripada 55
Rendah
Sederhana
Tinggi
0                    Protein                 55
69
120+

Testimoni Pengguna ESP :


  • Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan HARGA ISTIMEWA  dan info lanjut di 019-6654409 atau add FB saya Nordiana Jamil atau LIKE Fanpage saya D'Lembayung Qaseh Health & Beauty. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan.Konsultasi Percuma selepas pembelian hanya untuk customer D’Lembayung Qaseh Health & Beauty.
* Testimoni ini adalah pengalaman pelanggan dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.Sila konsult dengan pengedar anda terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...