Monday, February 11, 2013

Alfalfa Complex


Alfalfa Complex

MAL 07010978XC

MAKANAN YANG BERKHASIAT

Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala zat. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. 

Alfalfa Complex merupakan suatu formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam tahun 1950-an. Kami hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat. Termasuk kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral surih dalam vitamin. 

  • Sumber semulajadi dari Alfalfa 
  • Setiap hidangan mengandungi 300 mg kalisium bersamaan dengan segelas susu. 
  • Pil ini boleh juga dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi. 
  • Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Mereka yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu mendapatkan khidmat nasihat pakar sebelum mengambil produk ini. 
  • Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Nutrition Facts
330 tablets / 33 servings (S)
700 tablets / 70 servings (L)
Each serving provides :

% Daily Value
Calcium
300 mg
30 %
Phosphorus
150 mg
15 %
Magnesium
10 mg
3 %
Iron
0.36 mg
2 %




Alfalfa telah digunakan sebagai ubat herba sejak 1500 tahun dahulu. Di era awal perubatan Cina, Alfalfa digunakan untuk merawat masalah penghadaman dan buah pinggang. Dalam perubatan Ayurvedik, Alfalfa di gunakan untuk merawat penghadaman yang lemah dan bisul. 

Khasiat dan keberkesanan pengambilan Alfalfa :

  • Mengurangkan kolestrol dan sangat membantu mengurangkan kolestrol pada mereka yang mempunyai tahap kolestrol tinggi dalam badan. 
  • Kajian terkini menunjukkan alfalfa bertindak sebagai ajen menentang penyakit jantung, strok, kanser, diabetes dan endometriosis. 
Testimoni Pengguna Alfalfa




  • Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan HARGA ISTIMEWA  dan info lanjut di 019-6654409 atau add FB saya Nordiana Jamil atau LIKE Fanpage saya D'Lembayung Qaseh Health & Beauty. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan.Konsultasi Percuma selepas pembelian hanya untuk customer D’Lembayung Qaseh Health & Beauty.
* Testimoni ini adalah pengalaman pelanggan dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.Sila konsult dengan pengedar anda terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...